יצירת סירטונים מגניבים לאחר ייצור הסיכות שלכם! 
כיום אין עסק או בעל מקצוע שלא מייצר תוכן באמצעות סירטונים קצרים למדיות השונות 
ולכן אחד הדברים שאנחו הכי נהנים ממנו בתהליך יצירת סיכות בהזמנה אישית זה יצירת הסירטון של אחרי הייצור.
כן מה שקראתם זה אחד הדברים שממלא לנו את ייצר היצירתיות זה יצירת הסירטונים המגניבים שאתם יוכלים לראות במדיות שלנו. כמו שהסיכות שאתם מזמינים מאתינו תורמות לחיזוק השיווק הנראות והקשר שלכם עם הלקוחות כך גם הסרטונים. 

לכן החלטנו לעזור לכם ולאחר כל הזמנה של סיכות דש לתת את הפאשרות שנייצר לכם סרטון מרענן ויצירתי שתוכלו לשלב ולפרסם במדיות שלכם כדי לקדם את הארוע או המטרה של הסיכות הממותגות שהזמנתם. צרפו לאחר ההזמנה סרטון או פשוט תשאלו אותנו על זה.

הזמינו עכשיו 
סירטונים עם סיכות הדש שלכם
 
הערות כלליות:
+סרטון אינסטגרם/טיקטוק עד 30 שניות בסגנון הסרטונים שלנו במדיות, הסרטון כולל את הצליל הטבעי של אקט הסיכות הנופלות אחת על השניה ואלמנט חזותי שנבחר ליצור עם הסיכות שייצרנו שקשור למזמין, בהתחשבות וכמות הסיכות יספיקו לביצוע.
+הוספת שירים לסרטון היא באחריות המזמין תלוי בפלטפורמה שבו הוא מעלה. אם זה לא צליל מקורי מומלץ בכל פלטפורמה להעלות את הסאונד ממאגר הסאונדים שלה, לא לכל סאונד יש זכויות יוצרים בכל פלטפורמה.
+הסרטון בעריכה הנוכחית והסופית שיקבל המזמין היא בבעלות המזמין ודש-דש לא יעשו שימוש בגירסא שנשלחה. יתכן ויהיה שימוש בסגנון עריכה שונה לפירסמי המדיות השונות של דשדש.
+נייצר את הסרטונן לפי היצירתיות שלנו וללא בקשה מיוחדת, לבקשות מיוחדות צרו איתנו קשר
+הסירטונים ישלחו בפורמט איכותי ובפורמט 9:16 לגובה למזמין.